Witajcie

Witajcie na moim blogu poświęconym moim pracom. Liczę na wasze komentarze ;]

poniedziałek, 13 czerwca 2011

F1 ORL 1.0 info

Cóż, miało być w poprzednim tygodniu info, lecz zapomniałem że ten weekend był wyścigowym weekend'em i dosyć dużo było do oglądania ;p
Dobra ale przejdźmy do rzeczy, dosyć dużo osób ostatnio mnie pyta, kiedy planuje wypuścić moda v1.0. Otóż w planach mam na koniec czerwca, lecz nie wiem czy po prostu zdążę.
Na całe szczęście zostało tylko ferrari lecz niestety będzie to model z rft 2k10, a dla czego?? Hmm nawet sam nie wiem ;p
Dodatkowo muszę dopracować Virgina i w już drobniejszym stopniu Mercedesa. Na całe szczęście w Virginie zostały mi skrzydła i boczne sekcje, a w mercedesie... ogólne detale ;p
W innych teamach pozostały drobne korekty ze skinami i układem plików (ten układ tyczy się wszystkich), na całe szczęście już w tych teamach co mogłem (nie licząc 3 wymienionych wyżej) przetestowałem już online i obecnie nie ma problemów jak ze wczesną wersją dema.

Screeny w rozwinięciu




Daje wam tu 2 drobne screeny

0 komentarze:

Prześlij komentarz